Nytt sponsorkonsept
Larvik HK er klare for hovedrunden i årets Champions League, og i den forbindelse har salgsavdelingen i klubben snekret sammen et helt spesielt mesterligatilbud.
Innsatsen til jentene i årets Champions League har ikke gått ubemerket hen, og gode resultater og tilskuertall er gode nyheter for både klubb og sponsorer. I det nye sponsorkonseptet i Champions League kan bedrifter kjøpe pakker på tre hjemmekamper i mesterligaen, og i pakken ligger det ti billetter til hver kamp med bespisning og drikke.
– Det er moro med så mye interesse rundt Champions League-kampene, og vi håper selvsagt at det er bedrifter der ute som synes disse pakkene er interessante. Her er det gode muligheter for å ta seg en sosial sammenkomst med kollegaene eller be med seg forretningsforbindelser på kamp. Eller man kan for eksempel bruke billettene som premier i salgskonkurranser, sier selger i Larvik Håndballklubb, Håkan C. Johansson.
Synliggjøring av egen bedrift er selvfølgelig også viktig for sponsorene, og ved kjøp av CL-pakken får man også vist logoen sin på LED-skjermene i TV-sonen under kampene.
– Man når ut til ganske mange fler ved å bli vist på LED-skjermene under de TV-sendte mesterligakampene, og i tilbudet ligger felles visninger av alle sponsorene som kjøper denne pakken, sier Johansson.
Som om ikke det var nok følger det med to sesongkort som gjelder ut inneværende sesong, pluss opsjon på kjøp av plass i en eventuell semifinale og finale i Champions League.
Løp og kjøp – med andre ord!
Ta kontakt med Håkan C. Johansson for Champions League-tilbudet:
Tlf: 47938814
E-post:hakan@larvikhk.no