Boligmappa går fra å være navnesponsor for arenaen, til ren sponsor i Larvik Håndballklubb.

− Etter fem år ønsker vi å prøve noe nytt. Det er gledelig at Larvik HK har fått ryddet opp, fått ny giv og rykket opp allerede i år, sier Erling Olaussen, daglig leder i Boligmappa.

Styreleder i Larvik HK, Marion Eriksen Wold, sier at klubben er stolt og glad for å ha Boligmappa med igjen som en viktig sponsor for Larvik HK.

– Vi håper å være en samarbeidspartner som Boligmappa kan være stolt av å assosiere seg med.

Larvik HK ser frem til et spennende samarbeid med Boligmappa kommende sesong, sier hun.

Larviks hjemmebane skifter navn fra Boligmappa Arena Larvik til Jotron Arena.

– Når arenaen nå har inngått et nytt samarbeid med en ny partner, er det ekstra moro at det nye navnet ble Jotron Arena, sier styrelederen. 

Boligmappa er boligens servicehefte. Boligmappa brukes av nærmere 4000 håndverksbedrifter, eiendomsmeglere, tilsyn og andre til å dokumentere arbeid på norske bygg og boliger. Over 1,5 millioner nordmenn har i dag en registrert boligmappe.

− Det er ikke mange IT-selskaper forunt å få navnet sitt på en arena. Og særlig en så moderne og flott arena som Boligmappa Arena, sier Olaussen.

Boligmappa startet som et gründerselskap i Tønsberg i 2011. Siden 2015 har selskapet opplevd stor vekst, og i 2019 flyttet selskapet hovedkontor til Oslo.

− For oss har det vært naturlig med sterk lokal tilstedeværelse, nettopp fordi det var her det hele startet. Den dag i dag er Vestfold det området i landet der Boligmappa har høyest bruk, både blant boligeiere og håndverkere. Det finnes knapt en elektro- eller rørleggerbedrift i Vestfold som ikke dokumenterer arbeidet sitt gjennom Boligmappa i dag. En stor del av den høye kjennskapen kan vi utvilsomt takke arenaen for, sier Olaussen videre.

På bildet: Markeds- og kommunikasjonssjef Eirik Vigeland i Boligmappa og Marion Eriksen Wold i Larvik HK.