Årsmøte i Larvik Håndballklubb – Larvik

Årsmøte i Larvik Håndballklubb

Styret innkaller herved alle medlemmer til årsmøte i Larvik Håndballklubb tirsdag 19. mars kl. 18:00 i Kon-Tiki-auditoriet (Thor Heyerdahl vgs.)

Ikke medlem men ønsker å bli det?

Larvik Håndballklubb er en medlemsstyrt klubb. Idrettsdemokratiet er noe av det viktigste vi har i norsk idrett. Vi oppfordrer alle som bryr seg om eller er engasjerte i Larvik HK, til å melde seg inn i klubben. Alle medlemmer har rett til å møte opp på årsmøter og stemme på de sakene du engasjerer deg i og støtter. Det er også viktig å bruke sin stemme, dersom klubben ikke styres og ledes etter gode verdier.

I alle sammenhenger er det godt å ha en stor og trygg medlemsmasse bak seg – så er du i tvil, ja da er det ikke tvil, meld deg inn og bli med på laget. Medlemskap koster kr. 500,- pr. år og fra du innbetaler dette beløpet er du medlem. Fyll ut personalia via denne linken: Medlemsregistrering

Faktura vil bli tilsendt pr e-post hvis du har det, eller som vanlig post. Som medlem vil du også oppnå rabatter på tjenester og produkter fra våre samarbeidspartnere.

Vi håper du blir med – velkommen på laget skal du være.